måndag 30 maj 2011

Nu är tävlingen slut!

Ja här sitter jag, dagen efter sista tävlingsdagen!
Har ägnat morgonen åt att mäta, väga och fota mig. Jag vaknade pirrig då jag visste att det var dags. Dags att se hur effekten av dessa 30 dagar slagit ut.
Så... så här blev det:

Dag 1                 Dag 31:         Skillnad:  
Vikt 65,7            Vikt 60,9        - 4,8 kg
Midja 80             Midja 71,5     - 8,5 cm
Vilopuls 68         Vilopuls 52      - 16

Tänk vad 30 dagar kan göra! 30 ynka dagar egentligen! Det tål att funderas på hur jag tidigare åt och drack innan tävlingen. Hur ska jag fortsätta detta? Mmmm det funderar vi på här hemma. Nu siktar vi in oss på Turkietsemestern och fram till dess finns vissa festinslag men i övrigt tänker vi nog köra vidare med detta upplägg! Det blir en ny fitnessfight 1 september. Jag rekommenderar det helt klart till alla. Gå in på http://www.fitnessfighten.se/ och anmäl er!! Ni kan även läsa bloggen som vår PT skrivit under våra 30 dagar för att peppa oss och ge oss instruktioner  http://dew.fitness-magazine.com/blogg/jarkko/ .

Ja då ska jag även lägga ut mina kort, egentligen tycker jag det är fruktansvärt hemskt att visa alla hur jag ser ut, min kroppsbild är kanske inte helt bra ännu, men ett steg i rätt riktning är ju att visa upp mig som jag ser ut i all min prakt :


 
 
Datumen på förebilderna är fel som ni ser. Jag hade inte lärt mig min nya kamera ännu men det har jag fixat till efterbilderna.
Nåja... nu vet ni hur jag ser ut !
Puss!

1 kommentar:

  1. Klart du ska fortsätta äta nyttigt! Grymma resultat på 30 dagar ju :) Jag ska köra vidare tills jag känner mig nöjd i alla fall! Nu är det ju utanför tävling så då kan man ju unna sig nått ibland, med måtta såklart!

    SvaraRadera