måndag 9 maj 2011

Dag 9 maj 2011

Då är det måndag och ny vecka.
Idag känner jag mig off, lite deppig och låg och helt omotiverad. Känns som jag är redo att ge upp. Men om jag rannsakar mig själv så är det väl för mig "naturligt" att nu börja ge upp, då jag i normal fallet har svårt att fullfölja något!

Satt ute på lunchen idag och åt min låda med räkor, ris, morot, knäcke och kalkon. Unnade mig en ½ liter ramlösa smaksatt med jordgubb/lime. Riktigt gott!

Kom till gymmet och det var tokfullt med folk. Så mina älskade crosstrainingmaskiner var helt upptagna.
Så idag vart det följande:

Löpband 10 min, kom 1,3 km (förstår inte hur jag ska komma upp i 2 km).
Pullovers, 12 kg hantel
Knäböj, 12,5 kg stång
Planka 2 x 1 minut (förstår inte, jag orkade mycke mer förrut)
Löpband 10 min kom 1,4 km
Axelpress 12 kg stång
Höftlyft
Reverse Crunch
Triceps extension 5 kg hantlar
Bred knäböj 12,5 kg stång
Crunch (fick inte till den nya övningen, får öva lite på den)
Crosstraining 10 min 111 kal.

Att löpträna är inte min grej. Hela min kropp skriker åt mig att hitta på anledningar att inte springa. Det "känns"  lite här o där. Det är ett hjärnspöke för mig som jag fick kämpa med idag.

Dags att väga sig imorgonbitti och göra nya mätningar. Ska bli spännande. Jag känner ingen som helst förändring och tycker inte att de kort jag tog ikväll visar nåt heller. Men vi får se, Jag håller tummarna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar