fredag 13 maj 2011

Dag 13 Däckad

Skulle ha tränat imorse. Men jag var så däckad imorse så jag kom verkligen inte ur sängen. Somnade om en stund istället och tänkte: Jag tränar ikväll istället!
Dagen flöt på, lite småförkyld, har frusit massor idag. Iskall, har varit blå om naglar o läppar. Fick låna en fleecetröja på jobbet för att klara mig. Är det förbränningen som sätter fart eller är det min förkylning?
Tog mig halvhjärtat genom dagen på jobbet, hem, la mig för att ta en powernap i soffan. Vaknade 1,5 timma senare fortfarande helt däckad. Då tog jag beslutet att INTE träna idag. Jag tog ut hunden på en lite längre promenad (den går sakta) och nu sitter jag i soffan och tänker INTE ha dåligt samvete för en missad träning. Jag tar igen det imorgon istället. Träning på förmiddagen och sen iväg och hjälpa en kompis att flytta. Behöver lyssna på kroppen och vila idag!
Maten har dock gått väldigt bra tycker jag! Fortfarande är bästa mellisen keso och färsk ananas :-.)
Nu tänker jag fortsätta njuta i soffan!
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar