lördag 14 maj 2011

Dag 14 Lördag

Hallå här!!

Jag fick chansen att sova underbart bra inatt och även vila igår. Idag känns det bättre, inte helt bra, men mycket bättre :-)
Tränade på morgonen, jätteglad att byta ut till armhävningar som jag har övat på sista halvåret. Jag gillar verkligen känslan av att kunna göra armhävningar.
Körde Cross som cardio och kom upp i 109/112 kal. Fortfarande inte nått målet! Det blir till att köra ännu hårdare imorgon.
Maten går riktigt bra och fast jag tror jag ätit kyckling nästan varje dag så äääälskar jag fortfarande det :-)
Har även sovit en lång härlig powernap på eftermiddagen, tror att jag behöver vila ikapp mig lite. Sista veckan har jag varit så sliten. Skönt att ha möjlighet att vila emellanåt!
Ikväll blir det soffan och EuroVisionSongContest. Till det blir det en härlig blåbärs/hallonsmoothie!!

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar