tisdag 24 maj 2011

Dag 24 Tisdag

Idag fick jag lunch på ett lunchmöte. Vi skulle få en sallad vilket jag tyckte var kanon och tog därför inte med mig egen mat. Nu visade det sig att det var ceasarsallad och maten kom i färdigportionerade tallrikar, de hade blandat/rört i dressing och parmesanost i all sallad. Phu, ja jag kunde alltså inte äta det utan att äta dressingen och osten oxå. Försökte räkna ut efteråt hur många kalorier det var. Det var minimalt med kyckling i och jag tror att hela rätten gick upp till 500 kal. Nåja, Ska se till att inte hamna i den situationen igen. Har ju ätit så himla bra hela perioden så detta får ses som en mindre förseelse!
Annars gick träningen riktigt bra, jag toksvettas fortfarande, älskar att lägga på mer vikt för varje gång. Missade tyvärr att vi bytte till smala armhävningar idag. Får göra det med start på torsdag istället. Imorgon tänker jag ta lunchpasset, Outdoor Tabata på SATS Södra Station. Supertungt och supereffektivt.

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar