söndag 8 maj 2011

Dag 8 Söndag 8 maj 2011

Så äre då dag 8. Veckan har gått med blandade känslor.
Fredagkväll till lördag eftermiddag var jag på kryssning med mina vänner och det vart ett test.
Klarade maten galant men några drinkar slank ner så kaloriiintaget vart inte bra .
Men bara på den igen som man säger :-)

Imorse gick träningen enligt följande:
Cross 111 kal
Pullover  12 kg hantel
Knäböj med 12 kg stång
ReverseCrunch
Cross 109 kal
Axelpress 12 kg stång
Triceps extension  4 kg hantlar
Bred knäböj 10 kg stång
Crunch
Cross 105 kal

Känner att jag kan öka lite till här o där, skönt att känna sig starkare så fort :-)
Crossmaskinen däremot är sååå seg. Jag blir så stum i benen och tappar fokuset ganska snabbt.

Maten då? Ja det är varierat vad jag egentligen tycker om den.
Ibland får jag inte till det o det blir torrt o tråkigt. Ibland är den tokgod!
Kvällens middag ser ut som följande:

Lax i ugn med paprika och squash, knäcke med 2 skivor kalkon och vatten förståss!!

Nu blire jobbarvecka igen. Har satt mig ner och planerat mat och träning för 3 dar åt gången. Det fungerar ganska bra. På onsdag tänkte jag byta ut vanliga träningspasset mot ett Tabata Outdoor pass på lunchen. Torde ge samma effekt, hoppas jag iallafall.

Nu blire soffläge för resten av kvällen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar