måndag 23 maj 2011

Dag 23 Måndag

Hej å hå!
Måndag igen. Har svårt att ta in att det bara är 8 dagar kvar på detta. Ska bli så himla kul att väga, mäta och kolla pulsen nästa vecka. Jag ser så fram emot det.
Jag känner mig så härligt stark när jag är på gymmet, fortfarande problem med konditionspassen, jag vill inte riktigt hantera löpbandet, men men, jag fortsätter förståss att traggla på. Nån gång kanske det oxå känns kul!

Att avsluta passet med att köra lite kettlebells-svingar är riktigt skönt för pulsen och kroppen, klart rekommenderbart!

Jag längtar fortfarande efter en rabarberpaj... mums, måste leta rätt på ett "smalt" recept som jag kan använda när våra 30 dagar är över.

Funderar förståss på hur jag ska hantera livet efter träningen. Jag kan ju omöjligt gå tillbaka till den gamla kosten. För då tar det ju bara ett par dar så är man tillbaka i samma vikt igen, vilket jag verkligen inte vill. Tränat har jag gjort ganska bra hela tiden. Men, det finns ett men. Jag har INTE kommit upp i så många högpulsövningar. Fast nu känner jag hur jag kan göra det framöver och det vill jag verkligen fortsätta med. Tänker även fortsätta med boxercisepass och Outdoor Tabata. 2 st bra gruppövningspass som ger en hög puls oxå. Maten är min stora grej. Måste verkligen ha koll på att jag inte börjar med creme-fraicher, såser, fetaost, halloumiostar osv igen. Bara då och då, inte varje dag!!

Mycket att fundera på faktiskt. Ska jag ta en 6-månaders eller 12 månadersprogram? Eller ska jag försöka själv under sommaren och sen ta en fitnessfight till i september? Ja... det rör sig i skallen..:-) VI får se, jag behöver inte bestämma mig idag!

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar