måndag 16 maj 2011

Dag 16 Måndag

En hel dag till har gått! Tiden bara rinner iväg, härligt!
Idag känner jag mig riktigt glad för första gången på länge. Pigg och glad. Känns helt underbart.
Tiden på gymmet idag gick ännu bättre än tidigare.
Jag kom upp till 1,5 km på löpbandet, lite mer än sist. På crossmaskinen kom jag upp i 115 kal, oxå mer än jag kommit upp i tidigare. Det går framåt, sakta men säkert :-)
Idag vart jag så full i skratt när jag tränade. Låg och gjorde sidoplankan när jag ser hur det sprätter svett från mig. Riktigt sprätter iväg, det rinner i ögonen, kroppen och ner på mattan.  Som jag skratta till, jag som brukar tycka det är såååå äckligt med folk som svettas så kopiöst mycket. Ja, nu låg jag där själv och var en av dom. Nu fattar jag hur det kommer sig att vissa sprätter svett på gymmet!! O jag är glad att jag är en av dom!

Natti natti !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar