söndag 22 maj 2011

Dag 22 Söndag

Hallå i solen!
Vilket härligt väder. Idag vill man bara vara ute och njuta av livet. Började morgonen med passet på gymmet. Jag har träningsvärk från igår, i bröst och rumpa. Härligt! Idag körde jag cardion på löpbandet för jag måste pressa mig där. Får inte till 2 km ännu. Jag liksom "ruttnar" på att springa efter en stund och då stannar jag bara. Måste jobba på min mentala spärr där.
Däremot avslutade jag hela passet med att köra kettlebells-svingar. 12 kg kettlebell x 10 reps x 6 set. Riktigt bra pulshöjjare. En skön stretch och sen hemåt och gå ut på promenad med doggen.
Nu hägrar en härlig kycklinglunch och sen soooooooolen :-)

PS
Jag mår bra idag, lycklig liksom, känns härligt! Kanske beror på nattens 9,5 timmas sömn ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar