söndag 15 maj 2011

Dag 15 Söndag

Hallå där!

Söndag sköna söndag. Vilken härlig avslappnande helg jag har haft. Känner att jag verkligen har fått vila ikapp mig. O det var nödvändigt kände jag. Nu är jag redo för en tuff vecka till :-)
Är fortfarande lite förkyld, men kör på ändå, så länge jag inte har feber eller ont i halsen så försöker jag bara blockera ut det.
Insåg att jag missade en mellis igår och idag. Gör det något månntro? Gårdagen kan jag inte göra något åt idag men jag kan ju lägga lite extra på sista mellisen idag för att kompensera totalen idag. Är det rätt?

Min hud har blivit så himla mjuk o len, den är så härlig just nu. Skönt! Måste vara allt vatten o den "rena" maten vi äter.

Idag körde jag enbens-knäböj för första gången. Det sög fint i stjärten måste jag säga *s*, den fortsätter vi med!! Annars är det nästan som vanligt, cardion går sisådär, kommer inte upp i den fart jag vill komma upp i. Kroppen känns tung och stel och jag verkar inte riktigt övertyga mig själv om att trycka mig igenom det så att säga.

Vill även passa på att säga att jag är så glad och tacksam för mina underbara vänner som stöttar mig igenom det här. Speciellt min 17åriga dotter som får äta lite annan mat än hon är van vid. Hon äter allt jag äter, o lägger till lite feta-ost eller annat för att piffa till det! Jag inser att jag liksom försvinner lite från mina vänner, jag är så fokuserad på matschema, kalorier, träning, planering osv. Det tar tid o kraft o energi, men alla accepterar att mitt fokus är mer på mig själv denna månad än annars !!

Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar