lördag 28 maj 2011

Dag 28 Lördag

Hej å hå vad dagarna går.
Jag åkte på en rejäl svacka i torsdagskväll och har inte riktigt tagit mig ur den ännu. Såååååå sliten och trött, min kropp orkar ingenting känns det som. Jag har självklart ätit och tränat som vi ska.
Men idag äre lördag, jag vaknade åtta imorse o var tokhungrig. Gick upp och käka frukost och sen gick och la mig igen. Vaknade 3 timmar senare och var fortfarande stendöd. Men tvingade mig själv att gå upp. Käkade lite mellis och sen drog till gymmet och körde mitt pass. Var inte stark på cardiodelarna men styrkeövningarna gick riktigt bra. Jag är glad att jag har möjlighet att bara ta hand om mig själv i helgen. Dottern med hund har åkt iväg över helgen och jag har hela stället för mig själv. Vilket gör att jag verkligen har möjlighet att bara vila så fort jag kan. Har fått en tidsförskjutning i matschemat idag pga sömnen, men skippar ett mellanmål och går direkt från lunch till middag idag.
Bara 2 dygn kvar. Fan vad häftigt, vad fort det har gått. Jag är så stolt över mig själv för att orka ta mig igenom detta. Det fanns en viss tvekan i mig när typ dag 7-9 var.. då var jag nära o ge upp. Men men, dag 28 och jag är fortfarande på rätt spår. Fick besök av en vän idag som inte sett mig på många månader och responsen var: Shit du är så vältränad , vad har du gjort?
Precis en sån reaktion som jag ville ha!! Tack Nanette för att du tar dig igenom detta. Du är grym!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar